Hybrid event
Hybrid event – Vi hjelper deg med å lykkes
Hybrid events har blitt en essensiell del av B2B eventer, som kombinerer det beste fra både fysiske og digitale arrangementer. Her er en oversikt over fordelene med gjennomføre hybrid events som vil hjelpe deg å navigere i denne dynamiske verdenen.
I NPG utvikler vi hybrid events som kombinerer styrken i det fysiske og digitale møtet. Alt basert på dine målsettinger. Vi tar selvsagt hånd om alle praktiske detaljer og sikrer en sømløs gjennomføring. Vi kan tilpasse lokaler til ditt formål, og har tilgang til ferdigriggede arenaer med komplette løsninger for teknisk gjennomføring og live streaming.
Vi har sammen med gode samarbeidspartnere utviklet et unikt format som gir deg mulighet til å være offensiv med engasjerende uttak for intern og ekstern kommunikasjon, merkevarebygging, interaksjon og salgsrettede aktiviteter.
NPG utvikler hybrid arrangementer som kombinerer styrkene i det fysiske og digitale møtet.
Fordeler med hybrid event
Hybrid events kombinerer det beste fra både fysiske og virtuelle arrangementer. Her er en oversikt over fordelene:
Økt deltakelse: Hybridarrangementer gir muligheten til å nå et større publikum enn ved bare et fysisk arrangement, da deltakere som ikke har mulighet til å reise til det fysiske arrangementet kan delta virtuelt.
Målbare resultater: Bruk av teknologi i hybrid events gjør det mulig å samle verdifull data og innsikt fra både fysiske og virtuelle deltakere. Dette inkluderer feedback via undersøkelser, spørreskjemaer og polling, som gir en dypere forståelse av deltakeradferd og preferanser
Bedre tilgjengelighet: Hybridarrangementer gir også muligheten for personer med funksjonsnedsettelse eller begrensninger som hindrer dem i å reise til fysiske arrangementer å delta på lik linje med alle andre.
Reduserte kostnader: Ved å inkludere en virtuell komponent i event, kan det redusere kostnadene for reise, opphold og infrastruktur.
Bedre interaksjon: Hybridevent kan også gi en mulighet for økt interaksjon mellom deltakere og foredragsholdere gjennom virtuelle plattformer og verktøy som kan forbedre samarbeid og deling av informasjon.
Mer fleksibilitet: Hybridarrangementer gir fleksibilitet ved å tillate deltakere å velge mellom fysisk eller virtuell deltakelse.
Redusert karbonavtrykk: Ved å tilby et digitalt eventformat, kan arrangører bidra til å redusere karbonavtrykket fra arrangementet ved å redusere behovet for reise og infrastruktur. Dette bidrar til et mer grønnere event, som ofte er en viktig del av bedrifters strategi.
Bedre sponsormuligheter: Hybrid event tilbyr flere sponsormuligheter, som virtuelle stands, gamification og klikkbare bannere. Dette øker eksponeringen for sponsorer og kan resultere i høyere avkastning på investering (ROI). Faktisk er 72% av sponsorer villige til å støtte hybrid events hvis de kan nå begge målgruppene effektivt (Impact XM).
Bedre tilgang til data: Hybridevent kan gi bedre tilgang til data og innsikt. Dette er viktig i forbindelse med å måle effekten av eventet.
Trenger du hjelp til ditt kommende event?
Ta kontakt med en av våre dyktige prosjektledere for å se hvordan vi kan gjøre ditt neste event til en suksess!
Skal vi ta en prat?
NPG Kontaktskjema (NO)
Grunnleggende kontaktskjema
Vi vil gjerne høre fra deg!
- Norwegian Promotion Group AS
- Bygdøy allé 23, 0262 Oslo
- Telefon: 23 23 41 00
- E-post: npg@npg.no