Mediemarkedet i endring, messer, event, messe

Mediemarkedet er i endring

Strategisk bruk av event og messer

Mediemarkedet er i stor endring og digitale medier i kombinasjon med live medier som messer og events vokser. Etter årene med pandemi er det stort ønske om å møte fysisk igjen. Flere ser verdien og effekten av den personlige interaksjonen. Effektiv kommunikasjon, kroppsspråk og bygging av relasjoner forsterkes ved fysiske interaksjoner. Fysiske messer og arrangementer vil med riktige virkemidler skape målrettede og effektive opplevelser og resultater. 

Samlet sett kan verdien av å stille ut og delta på messer og events være stor for en bedrift, inkludert å bygge nettverk, øke synlighet, markedsføre, skaffe nye kunder, få innsikt, øke motivasjonen og bygge tillit.


  • Bygge nettverk
  • Øke synligheten
  • Markedsføring
  • Generere nye salgsleads 
  • Få innsikt
  • Økt inspirasjon og få nye ideer
  • Bygge tillit

Merkevareopplevelser

Events og messer er egnede arenaer for å inspirere, dele kunnskap, vise frem trender og nyheter og møte bransjekolleger. For den enkelte utstiller gjelder det å aktivere sin merkevareposisjon ved å skape opplevelser og involvere de besøkende på messen. Det gjelder å gi positive assosiasjoner til bedriften ved å skape en uforglemmelig opplevelse for de besøkende. Det er viktig å benytte virkemidler som støtter oppunder bedriftens merkevare og som fanger oppmerksomheten og engasjerer. Kunnskap, inspirasjon, innovasjon og stolthet bør være i fokus.

I NPG arbeider vi engasjert hver eneste dag for å utvikle konsepter for norske og internasjonale merkevarer. Vi ønsker å bidra med å utvikle mediemarkedet gjennom aktivering av merkevarer gjennom integrerte opplevelser, engasjerende historier og bærekraftige løsninger.

 

Smart bruk av teknologi forsterker budskap og effekt av den totale kundeopplevelsen. For våre kunder og samarbeidspartnere vil dette bidra til ROI i forbindelse med merkevarebygging, relasjoner og salg.

Stig Kristiansen
Partner & CEO, NPG

Gjennomtenkte konsepter med godt innhold

Vi i NPG ønsker i samarbeid med våre kunder å fortelle en historie, løfte frem kundens visjon og bygge deres merkevare. For å lykkes med en messestand som skiller seg ut, må man ha et helhetlig visuelt konsept. Et gjennomgående konsept gir et originalt og særegent uttrykk.

En tydelig profilering med sterk kommunikasjon og formspråk fremmer merkevaren som igjen gir et godt helhetsinntrykk. Det skal være en rød trad i konseptet i alt fra innhold, budskap, aktiviteter, teknologi, markedsføring og visuell identitet.

Foodtech sin stand på Umami Arena

Fysiske møteplasser er unikt for å forsterke merkevaren din, kommunisere med målgruppene og bygge nettverk

  • Bygg merkevare
  • Nå nye målgrupper og samarbeidspartnere
  • Vis tilstedeværelse og skap tillitt
  • Generer leads
  • Bygg nettverk
  • Bli oppdatert på det siste innen bransjen
  • Bli inspirert og få bedre innsikt
  • Få direkte tilbakemelding på dine egne produkter
  • Personlig nettverk er døråpner for fremtidig salg

 

Ta kontakt med oss for å se hvordan vi sammen kan skape merkevareopplevelser!

Skal vi ta en prat?

NPG Kontaktskjema (NO)

Grunnleggende kontaktskjema

Ditt navn(Påkrevd)

Vi vil gjerne høre fra deg!