NPG Sport & Communication henter Lyns markedssjef

NPG Sport & Communication utvider staben med sponsoransvarlig og kommersiell rådgiver.

Magnus Forseth kommer fra stillingen som markedssjef i Lyn Fotball og har tidligere jobbet med sponsorater for Norsk Toppfotball. Her jobbet han blant annet tett med Norsk Tipping og samarbeidsavtalen de har med norsk fotball.

Forseth er utdannet fra Norges Idrettshøgskole og har en bachelor i Sport Management.

Jeg ser virkelig frem til å ta del i etableringen og utviklingen av NPG Sport & Communication. Det å bli en del av et så sterkt fagmiljø med dyktige kolleger er svært positivt, og muligheten til å jobbe kommersielt med både idrett og næringsliv er midt i blinken for meg. Når en ser på den bredden og dybden i kompetanse NPG totalt sett besitter er det egentlig bare kreativiteten som setter grensene

Magnus Forseth
Sponsoransvarlig og kommersiell rådgiver, NPG Sport & Communication

Nylig ble det kjent at Norwegian Promotion Group (NPG) kjøper seg inn i Aasland Graff & Partners og etablerer NPG Sport & Communication. NPG blir et fullservicebyrå for sport og næringsliv, og tilbyr tjenester innen event, sport, utstillinger, spons, innhold og kommunikasjon.

-Vi har store forventninger til Magnus. Han har allerede verdifull erfaring, solid gjennomføringskraft og kommersiell teft. Hans profil passer oss veldig bra, sier Svein Graff, adm.dir. og partner i NPG Sport & Communication.

NPGs to nye avdelinger for sport og kommunikasjon lokaliseres på Ullevaal Stadion.

Vil vil gjerne høre fra deg!

Informasjonskapsler

Nettstedet vårt bruker informasjonskapsler for analyser og for at du skal kunne bruke tjenestene våre. Vi kan dermed skape en bedre tjeneste for deg. Vi er forpliktet til å informere deg om dette, og dersom dette er greit kan du fortsette å bruke nettsiden som normalt. Les mer