Hos NPG er vi stolte av vårt langvarige samarbeid med Airbus, hvor vi har utviklet messekonsepter som har gitt Airbus en ekstra dimensjon på APATS, WATS og den kommende EATS-messen, tre av de mest prestisjefulle eventene i luftfartsindustrien.
Vårt mål er å fange essensen av Airbus og sørge for at hver stand gjenspeiler selskapets kjerneverdier, og inviterer besøkende inn i en varm og innbydende atmosfære.
APATS is now over and I wanted to thank you and the local team for the quality of the work done and the availability. It was really appreciated by the entire Airbus team and the stand impressed all the event attendance.
For Airbus, en industrigigant med en lang historie, ønsket vi å appellere til de utallige reisende som har reist ombord på flyene deres.
Inspirert av flyets mest ikoniske symbol – vingene – inkorporerte vi bøyde buer for å vekke følelsen av være ombord på et fly.
For å tilføre en følelse av varme og eleganse, har vi introdusert innslag av treelementer i buenes interiør. Kombinasjonen av tradisjon og det moderne reflekterer Airbus’ fokus på kvalitet og innovasjon.
Resultatet er en messestand som engasjerer og snakker til besøkende på et personlig nivå og som fanger oppmerksomheten.
Vi har også tatt hensyn til den stadig skiftende luftfartsbransjen ved å gjøre Airbus’ stands kompatible for virtual reality (VR), eller virtuell virkelighet som det heter på norsk.
Med virtuell virkelighet som en del av standen kan de besøkende utforske Airbus’, teknologien og løsningene deres, og løsninger og få et glimt av fremtidens luftfart.
Når vi ser frem til EATS-utstillingen senere i år, er vi glade for å kunne skape gode merkevareopplevelser for Airbus via design, historiefortelling og merkevareaktivering.
Vi gleder oss til å fortsette samarbeidet og aktivere fremtidens luftfart.