Airbus - Stands og merkevareaktivering

Airbus - Stands og merkevareaktivering

Airbus
Stands og merkevareaktivering

Kunde

Airbus

Messer

Pacific Airline Training Symposium (APATS)
The World Aviation Training Summit (WATS)
European Airline Training Symposium (EATS)

Essensen av Airbus

Hos NPG er vi stolte av vårt langvarige samarbeid med Airbus, hvor vi har utviklet messekonsepter som har gitt Airbus en ekstra dimensjon på APATS, WATS og den kommende EATS-messen, tre av de mest prestisjefulle eventene i luftfartsindustrien.

Vårt mål er å fange essensen av Airbus og sørge for at hver stand gjenspeiler selskapets kjerneverdier, og inviterer besøkende inn i en varm og innbydende atmosfære.

APATS is now over and I wanted to thank you and the local team for the quality of the work done and the availability. It was really appreciated by the entire Airbus team and the stand impressed all the event attendance.

Mathieu Boutinaud
Marketing Manager Training & Flight Operations, Airbus

Inspirasjon fra Airbus vingene

For Airbus, en industrigigant med en lang historie, ønsket vi å appellere til de utallige reisende som har reist ombord på flyene deres.

Inspirert av flyets mest ikoniske symbol – vingene – inkorporerte vi bøyde buer for å vekke følelsen av være ombord på et fly. 

Kvalitet og innovasjon

For å tilføre en følelse av varme og eleganse, har vi introdusert innslag av treelementer i buenes interiør. Kombinasjonen av tradisjon og det moderne reflekterer Airbus’ fokus på kvalitet og innovasjon.

Resultatet er en messestand som engasjerer og snakker til besøkende på et personlig nivå og som fanger oppmerksomheten.

VR på standen

Vi har også tatt hensyn til den stadig skiftende luftfartsbransjen ved å gjøre Airbus’ stands kompatible for virtual reality (VR), eller virtuell virkelighet som det heter på norsk.

Med virtuell virkelighet som en del av standen kan de besøkende utforske Airbus’, teknologien og løsningene deres, og løsninger og få et glimt av fremtidens luftfart.

Fortsetter å aktivere merkevaren

Når vi ser frem til EATS-utstillingen senere i år, er vi glade for å kunne skape gode merkevareopplevelser for Airbus via design, historiefortelling og merkevareaktivering.

Vi gleder oss til å fortsette samarbeidet og aktivere fremtidens luftfart.

Vil du vite mer om dette prosjektet?

Darien Sasic Barisa

Senior Designer

+47 998 51 882

Jon Atle Sandbakken

Project Manager - NPG Exhibition

+47 909 77 427