Harald Strømme_Stig Kristiansen og Espen Skoland_foto_kampanje

NPG har vokst med nesten 200 millioner på to år: Har gått helt under radaren

NPG har vokst med nesten 200 millioner på to år - har gått helt under radaren

Bak de to tidligere TV-toppene Harald Strømme og Espens Skolands nye sportsbyrå står et ganske så ukjent merkevarebyrå.

Bak det nye sports- og PR-byrået NPG Sport & Communication står nemlig eventbyrået Norwegian Promotion Group (NPG) med en eierpost på 30 prosent. Selskapet, som har tredoblet omsetningen etter pandemien, brukt året i år til å være med å bygge opp et nytt byrå som skal drive med både med rådgivning, sponsorforhandlinger, PR-oppdrag og enklere TV-produksjoner. Alt i skjæringspunktet mellom sport og næringsliv.

Vi så at det var stor vekst innenfor områder som sport og underholdning og at kundene ønsket kommersiell rådgivning her, sier toppsjefen i NPG-konsernet og medeier i NPG Sport & Communication.

Stig Kristiansen
Partner & CEO, NPG

Les hele saken på Kampanje.no

Dette er et utdrag fra artikkel skrevet av Knut Kristian Hauger, 
Ansvarlig redaktør og daglig leder i Kampanje Media.

Skal vi ta en prat?

NPG Kontaktskjema 2023 (NO)

Grunnleggende kontaktskjema

Ditt navn(Påkrevd)

Vi vil gjerne høre fra deg!

Informasjonskapsler

Nettstedet vårt bruker informasjonskapsler for analyser og for at du skal kunne bruke tjenestene våre. Vi kan dermed skape en bedre tjeneste for deg. Vi er forpliktet til å informere deg om dette, og dersom dette er greit kan du fortsette å bruke nettsiden som normalt. Les mer