UNICEF Norge
UNICEF Norge
NPG har hatt gleden av å bistå UNICEF Norge med gjennomføring og produksjon av digitale sendinger om den globale vaksineutfordringen og en mer rettferdig tilgang til vaksiner. Oppsettet bestod av informasjon, panel, pressekonferanse og merkevarebygging.
For å markere World Immunization Week og adressere den globale COVID-vaksineutfordringen arrangerte UNICEF digitale sendinger med eksperter fra Norge, Sør-Afrika, USA og Sveits.
Foto: Carl ...
Høie
Høie
I 170 år har Høie satt sitt preg på det nordiske soverom. Kombinasjonen av topp kvalitet, god design og en innovativ holdning har ført til at Høie fortsatt er den mest anerkjente merkevaren innen sengetøy, dyner, puter og pledd.Høie ønsket en inspirerende stand med et skandinavisk uttrykk som kunne benyttes på flere messer. Nærhet til naturen ...
Aqua Nor
Aqua Nor
Næringens viktigste møteplass - Trondheim, 22. – 24. august 2023.Påmeldingen til Aqua Nor 2023 har vært enorm og er i dag verdens største messe for akvakultur teknologi. Her møtes havbruksnæringen til inspirerende messedager.Skill deg ut på messen med et sterkt messekonsept utviklet av NPG. Vi har levert til flere utstillere, deriblant til Hydroscand, Løvold, NSK Ship Design, Framo, ScanBio, MSD ...
Sjømatdagene
Sjømatdagene
Sjømatdagene arrangeres av den nasjonale arbeidsgiver- og næringsorganisasjonen Sjømatbedriftene, og er et årlig arrangement for alle som har interesse for sjømatnæringa.
I 2021 ble arrangementet avviklet som en digital konferanse med studiosendinger over tre dager for å sette den næringspolitiske dagsorden for sjømatbransjen. Den erfarne programlederen Erik Wold har ledet sendingene som har vært fulgt av rundt ...
Møllerens
Møllerens
Møllerens er merkevaren til Norgesmøllene og representerer over 150 år med samlet kunnskap om korn. NPG har hatt gleden av å samarbeide med Norgesmøllene i en årrekke i forbindelse med deres messe- og eventaktiviteter. Vi har stått bak konsept, visualisering og gjennomføring av stands til flere messer i tillegg til å arrangere deres årlige inspirasjonsdag som ...
Skoda
Lansering av Skoda Enyaq iV
Skoda har vist frem sin nye fullverdige elbil Skoda Enyaq iV rundt om i Norge, etter den globale billanseringen 9. september.Bilen ble stilt ut på Jernbanetorget ved Oslo S i en uke før turneen fortsatte over hele Europa.NPG er stolte av å ha designet, produsert og levert glassutstillingsløsningen til utendørsutstillingen på Oslo ...
Turbandagen
Den norske turbandagen
Turbandagen, et årlig event, ble markert med en fotoutstilling levert av NPG på Spikersuppa i Oslo, med mål om å redusere fordommer og øke kjennskapen til turbanen og ulike kulturer i Norge.Den Norske Turbandagen fylte 10 år og det ble markert med en storslagen feiring. Dagen blir market med flere events i Oslo inkludert ...
UMAMI
Umami Arena
Matglede, kunnskap, inspirasjon, trender og nettverksmuligheter. Umami Arena er Nordens ledende møteplass i sitt slag og samler 400 utstillere og 30.000 besøkende under fire innholdsrike messedager.NPG designet og utviklet 15 standprosjekter ved forrige messe hvor opplevelser og innhold i kombinasjon med utsøkt mat var på menyen.
Dato
3. – 6. mars 2020
Kunder
Nortura PROFF, Norgesmøllene, Culina, ...
Baker Brun
Baker Brun 125 år
I forbindelse med Baker Brun sitt 125 års jubileum, ble det arrangert jubileumsfest og et stort stunt i Bergen sentrum.
På den stemningsfulle jubileumsmiddagen, med konferansier Stian Blipp, ble den stolte historien til bakeriet løftet frem og selskapets evne til å fornye seg. Underholdning og innhold var på menyen da selskapet feiret sine 125 ...