Avinor fornyer med NPG, har inngått 8 års avtale for messebyråtjenester
NPG skal levere design og utvikling av messestands for Avinor på internasjonale B2B konferanser
Samarbeidet omfatter design og utvikling av messestands for flyplassgiganten på internasjonale konferanser innen luftfartsindustrien i åtte år fremover.
I konkurranse med tre andre byråer vant NPG rammeavtalen som har en varighet på 8 år. Første stopp og gjennomføring er på Routes World i Istanbul.
Gjennom aktivering av Avinor sin merkevare med helhetlige og kreative messekonsepter, bidrar NPG til å forsterke Avinors sin rolle og fremme interessene til Norsk Luftfart og ruteutvikling med søkelys på Norge som reiselivsdestinasjon.
Vi er veldig glade for å fortsette samarbeidet med NPG. De har en helhetlig tilnærming til de events og arrangementer som vi har jobbet med, og vi føler oss alltid godt ivaretatt. NPG har en evne til å samarbeide godt, og til å komme med løsninger og være nytenkende som bidrar til at vi treffer målgruppen godt.
Mathilde Svartdal Endresen
Tett samarbeid med Avinor gjennom mange år
NPG har allerede hatt et tett samarbeid med Avinor i flere år, og har gjennomført flere prosjekter både nasjonalt og internasjonalt. I 2022 gjennomførte vi blant annet Routes Europe, den viktigste møteplassen for luftfartsindustrien hvor flyselskap, flyplasser og destinasjoner møtes for utvikling av det globale flyrutenettet. NPG har også vært utvikler og koordinator på flere av selskapets eventer og levert stands både i inn- og utland.
Dette er svært gledelig for oss. Vi ser frem til å fortsette det gode arbeidet med Avinor og bidra til å vise frem Avinor på internasjonale arenaer innen luftfartsindustrien. Kontrakten befester NPG sin posisjon som ledende byrå innen merkevareaktivering, med et stort antall prosjekter i Norge og internasjonalt hvert år.
Lars Furset
Digital og interaktiv opplevelse
Winter Love-konseptet, et spennende samarbeid mellom Avinor, Knowit og NPG, tar de besøkende med på en uforglemmelig digital og interaktiv reise. Dette innovative konseptet gir besøkende en dypt engasjerende opplevelse som kombinerer det lune og autentiske nordiske interiøret med en simulert nordisk utendørs atmosfære.
Gjennom bruk av ulike materialer og teksturer kan besøkende virkelig føle og oppleve den vakre norske naturen og dype røtter i tradisjon. Samtidig bidrar stemningsskapende lyder som harmonerer med innholdet på skjermene til å skape en koselig atmosfære.
Darien Sasic Barisa
Allikevel vil kanskje den største attraksjonen være duften av gourmetvafler som serveres på standen som en autentisk nordisk smaksopplevelse.
Relaterte artikler:
Skal vi ta en prat?
NPG Kontaktskjema (NO)
Grunnleggende kontaktskjema
Vi vil gjerne høre fra deg!
- Norwegian Promotion Group AS
- Bygdøy allé 23, 0262 Oslo
- Telefon: 23 23 41 00
- E-post: npg@npg.no