Med et stort todelt standområde og en leken stand preget med pop art var Foodtech virkelig et blikkfang på årets UMAMI ARENA.
Design til messen
Foodtech stilte med et godt utviklet visuelt konsept, som i samarbeid med kunden ble realisert av NPG designere Henriette Fox, Anita Urban og prosjektleder Jon Atle Sandbakken. Kunden hadde noen viktige føringer i forkant, som at hele standen skulle være én farge – nærmere bestemt rødnyansen «Amaranth blossom». Dette tillot oss å gi standen en veldig ren og varm look. Det visuelle ble videre krydret med kundens egen pop art, for å få en mer leken og humoristisk stil.
Aktivitet og variasjon
Den åpne løsningen til standen gjorde at det var mulig å interagere med besøkende på forskjellige måter – fra baristadisken på den ene kortsiden til matlagingsstasjonen med barservering på langsiden. Siden standen var todelt, med et eget cafeområdet hvor de besøkende kunne slappe av i roligere omstendigheter.
Messe: UMAMI ARENA
Arena: NOVA Spektrum
Langvarig samarbeid
Vi har hatt gleden av å samarbeide med Foodtech i flere år i forbindelse med dere messedeltakelse. Resultatet er en leken stand som virkelig skilte seg ut i messehallen. Foodtech sitt fokus på detaljer gjorde at standen hadde en hyggelig atmosfære.